• Hoe kan ik bij For Conference een telefonische vergadering opzetten?

Klik hier om een vergadernummer aan te vragen of neem telefonisch contact met ons op. Telefoonnummer: +31(0)36-7670290.

  • Mijn collega’s willen ook telefonisch vergaderen. Kunnen zij mijn vergadernummer ook gebruiken?

Dat kan, maar zij kunnen ook zelf een vergadernummer aanvragen. Zo blijven de kosten beter gescheiden en komt het de veiligheid ten goede.

  • Hoeveel bedragen de abonnementskosten per maand voor de telefonische vergaderservice?

€0,00. Er zijn geen vaste kosten verbonden aan onze service, dus ook geen abonnementskosten.

  • Wat is het maximum aantal deelnemers?

Het maximum aantal deelnemers is 125. Voor meer deelnemers kunt u gebruik maken van de EasytoConnect Event service.

  • Hoe zit het met de veiligheid?

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw vergadering te beveiligen. U kunt de virtuele vergaderkamer op slot doen en/of een pincode aanvragen voor de deelnemers. Neem gerust contact op met For Conference om uw vragen en de mogelijkheden te bespreken.

  • Kan ik de call ook opnemen?

Dit is geen enkel probleem. U kunt de vergadering opnemen en later afluisteren.

  • Hoe zet ik dit op?

U belt met 036-7670290 of stuurt een email naar info@forconference.nl en wij zetten samen met u de conference call op.

  • De conference call is heel belangrijk en mag niet fout gaan. Hoe ben ik hier zeker van?

Bij het opzetten van een dial out zijn er bepaalde opties aanwezig, waarbij wegvallende deelnemers direct kunnen worden teruggebeld. Of u kunt ervoor kiezen dat er een operator beschikbaar is tijdens de call.

  • Kan ik iemand later ook bijschakelen?

Dat is geen probleem, u bepaalt wie er in de call terecht komt.

  • Het is niet zeker of de call gaat plaatsvinden. Zijn er annuleringskosten aan verbonden?

Nee, er worden geen annuleringskosten in rekening gebracht.

  • Ik wil nu de deelnemers laten bellen. Kan dat?

Ja, u kunt direct contact opnemen met 036-7670290 en wij zetten meteen een conference call voor u op.

  • Ik wil een evenement opzetten voor een x aantal deelnemers. Hoe zet ik dit op?

Laat uw contactgegevens achter of neem contact met ons op en wij zetten samen met u het evenement op.

  • Kan ik zien wie er aan een evenement heeft deelgenomen?

U kunt van ons voor elk evenement een rapportage ontvangen met de details van het evenement.

  • Kan er ook iemand aanwezig zijn tijdens het event?

Ja, wij kunnen een operator inschakelen die het gehele evenement begeleidt.

  • Wat is videoconferencing?

Simpel gezegd is videoconferencing bellen met beeld, waarbij het lijkt alsof u zich in dezelfde ruimte bevindt als de persoon met wie u belt.

  • Wat zijn de voordelen van videoconferencing?

Men heeft het vaak over het minder reizen voor overleg. Wij zien juist vooral het voordeel in de efficiëntie van de communicatie zowel intern als extern binnen een organisatie.

  • Wanneer moet ik voor videoconferencing kiezen in plaats van voor webconferencing?

Als u vooral alleen een document wilt bespreken is webconferencing een goede oplossing. Met videoconferencing kunt u echt een gesprek voeren; het gesprek wordt persoonlijk.

  • Wat is het maximum aantal deelnemers?

Dit kan oplopen tot wel meer dan 25 personen. Het wordt alleen niet overzichtelijk wanneer iedereen in beeld is.

  • Wat zijn de kosten van videoconferencing bij For Conference?

Dit is afhankelijk van uw wensen, wij geven u graag vrijblijvend advies.

  • Kan ik mijn videoconferenties opnemen?

Ja, hier zijn mogelijkheden voor.

  • Heb ik speciale apparatuur nodig?

For Conference levert naast video hardware ook cloud video oplossingen, waarbij het opzetten van een videoconferencing mogelijk is met een laptop, tablet of smartphone.

  • Wat hebben de deelnemers nodig voor videoconferencing?

Een videoconferencing systeem, laptop of tablet.

  • Ik heb al enige ervaring met videoconferencing, maar ik zou graag meer willen weten over de mogelijkheden die For Conference biedt, kan dit?

Uiteraard, u kunt ons altijd bereiken op 036-7670290.

  • Wat is webconferencing?

Webconferencing is een oplossing waarbij u met meerdere mensen documenten kunt delen of een presentatie kunt laten zien. Met een interactieve webconference kunnen meerdere locaties via video en geluid communiceren. Lees meer op onze webconferencing pagina.

  • Wat is een webinar?

Een webinar is een grootschalige webconference waarbij een groot aantal deelnemers aanwezig is en waarbij meestal één enkele partij een presentatie geeft. Dit wordt gebruikt voor bijvoorbeeld grootschalige bijeenkomsten op afstand, productpresentaties en marketingdoeleinden.

  • Waartoe dient webconferencing?

Een webconference wordt vooral gebruikt voor het delen van documenten.

  • Hoe kan ik bij For Conference webconferencing opzetten?

Gaat u dit eenmalig doen, of bent u van plan dit vaker te gebruiken? Wij hebben verschillende oplossingen. U kunt contact opnemen met een van onze webconferencing experts die u graag verder helpt.

  • Wat is het maximum aantal deelnemers?

Een webconference wordt vaak gebruikt tot een maximum van 25 personen. Boven dit aantal spreekt men vaak van een webinar. In principe zit er geen maximum aan het aantal personen. Dit kan van 100 tot wel 100.000 personen.

  • Wat zijn de kosten?

Afhankelijk van uw wensen kunnen wij u een kostenindicatie geven.

  • Moet ik voor iedere webconferencing contact opnemen met For Conference?

Nee, dit hoeft niet, maar kan wel. Wij zijn altijd beschikbaar voor vragen.

  • Is uw dienst veilig?

Al onze producten maken gebruik van een encryptie methode. Als u meer vragen heeft over veiligheid kunnen onze productexperts aan u uitleggen hoe dit werkt.

  • Kan ik ook in het buitenland gebruik maken van webconferencing?

Jazeker, vaak wordt een webconference gehouden met deelnemers in verschillende landen.

  • Heb ik speciale apparatuur nodig?

Dit hoeft niet. Wij raden wel een headset of een vergadertelefoon aan in verband met omgevingsgeluiden.

  • Kan ik mijn gesprekken opnemen?

Ja, dit kan. U kunt deze zelfs bewerken en weer uitsturen.

  • Wat hebben de deelnemers nodig voor webconferencing?

Een laptop, tablet of smartphone.

  • Hoe verloopt het geluid?

U kunt ervoor kiezen om dit via VoIP te laten verlopen of via een conference call. Onze conference call dienst is heel makkelijk te integreren binnen webconferencing.

  • Is er een limiet aan de duur van een webconference?

Nee, dit kan onbeperkt.

  • Ik heb al enige ervaring met webconferencing, maar ik zou graag meer willen weten over de mogelijkheden die For Conference biedt. Kan dit?

Ons team staat 24/7 klaar en is te bereiken via 036-7670290.

  • Wat houdt de registratiemodule in?

Met de Adobe Connect registratiemodule maakt u uw eigen persoonlijke omgeving en event. Dit omvat uitnodigingen naar de deelnemers, een webpagina waarop de deelnemers zich kunnen registreren en rapportagemogelijkheden. Wij geven u graag een vrijblijvende demonstratie.

  • Hoe personaliseer ik een online event?

Dit kan via uw Adobe Connect omgeving, wij helpen u om een eigen huisstijl te creëren binnen uw eigen omgeving.

Vragen?

Neem contact met ons op.

Wij zijn For Conference.
Wij helpen u graag!

For Conference is 24/7 beschikbaar voor vragen, support en advies. Als u het antwoord op uw vraag niet heeft gevonden, neem gerust contact met ons op. Zoekt u naar nieuwe manieren van communiceren, wilt u advies of heeft u een specifieke situatie, dan praten wij graag met u over de mogelijkheden.

CONTACT